وطنم ای ستاره دنیا

ساخت وبلاگ

معرفی دو نوع فیلامنت جدید تحت عناوین Nylforce550 و Nylon-Carbon توسط شرکت Sharebot مشاهده در قالب پی دی اف چاپ فرستادن به ایمیل

همه شرکتها و کارخانجات تولید کننده مواد اولیه پرینترهای سه بعدی و یا همان فیلامنت در حال پیشرفت هستند و شرکت ایتالیایی Sharebot یکی از بهترین شرکتهای تولید کننده فیلامنت می باشد که فیلامنت های تولید آنها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. این شرکت در حال حاضر دارای ۶۰ نمایندگی فروش در بیش از ۱۰ کشور اروپایی می باشد.
اخیراً قسمت تحقیق و توسعه شرکت مسیر هدف خود را کمی تغییر داده و بر روی فیلامنت های مورد استفاده در صنعت هنر تحقیق می کند و به دنبال تولید محصولاتیست که بتواند رضایت مشتری را برآورده نموده و همچنین دارای کیفیت بالایی باشد.
فیلامنت Nylforce 550 اولین محصول در راستای این هدف است که اخیراً توسط این شرکت معرفی شده و جهت پرینت اشیاء با خاصیت لاستیکی یا ارتجاعی مورد استفاده قرار می گیرد. مواد بکار رفته در این فیلامنت کیفیت یک پرینت خوب را فراهم می کند و همچنین طول عمر قطعات تولید شده با این فیلامنت بالاست. بر اساس اعلام شرکت، این مواد دارای سطحی براق هستند و همچنین از آنها می توان برای تولید قطعات مکانیکی استفاده نمود چرا که دارای طول عمر بسیار بالایی هستند و همچنین از مقاومت گرمایی بالایی هم برخوردارند.
دومین ماده معرفی شده توسط این شرکت فیلامنت Nylon-Carbon است که از دو نوع ماده متفاوت نایلون و کربن ساخته شده است. استفاده از فایبرهای نایلون باعث می شود عمر مواد افزایش یابد و مواد کربن استفاده شده باعث می شوند تا قطعه پرینت شده سبک باشد و همچنین قابلیت پرینت خوبی داشته باشد. همچنین قطعات پرینت شده با استفاده از این مواد را به راحتی می توان با پولیش کاری و روش های دیگر پرداخت کرد. بر اساس اظهار نظر این شرکت این فیلامنت برای استفاده های مکانیکی بسیار عالیست و با هر پرینتر سه بعدی می توان از این فیلامنت ها استفاده کرد.

جهت پرینت این مواد می توان از تنظیمات مربوط به فیلامنت های PLA استفاده کرد ولی دمای اکسترودر را باید به ۲۴۵ درجه سانتیگراد افزایش داد. با توجه به بالا بودن دمای پرینت، این مواد را می توان به جای ABS نیز به کار برد چرا که مقاومت حرارتی و مقاومت شکست بالایی نسبت به دیگر انواع فیلامنت دارند.

جت کسب اطلاعات بیشتر به سایت [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] مراجعه نمایید.

وطنم ای ستاره دنیا...
ما را در سایت وطنم ای ستاره دنیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان mihanforum بازدید : 137 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 20:09

درب های ضد سرقت که از استاندارد های روز جهانی بحره میبرند در مقایسه با درب های دیگر دارای ویژگیهای بسیاری میباشد که میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

۱- در قسمت داخلی درب های ضد سرقت از یک لایه ورقه فلزی بسیار محکمی استفاده میشود که می تواند مانع شود از ورود و نفوذ سارقان .

۲- درب های ضد سرقت دارای عایق صوتی میباشند.
۳- درب های معمولی بر خلاف درب های ضد سرقت از یه نقطه به چهارچوب متصل نمی شوند و با بهره گرفتن از قفل ها و ساختار گاو صندوق ها، این گونه درب ها از چندین نقطه به چهارچوب متصل میشوند که این مورد از ویژگیهای منحصر به فرد درب های ضد سرقت میباشد.
۴- در ساخت این گونه درب ها برای جلوگیری از حریق از سنگ پشم نسوز هم استفاده میشود که عایق حرارت میباشد البته ساخت این درب ها به گونه ای باید باشد که با رعایت استاندارد های لازم در هنگام آتش سوزی مانع از ورود و کمک رسانی نیروهای امدادی نگردد
۵- ضخامت ورقی که در آن ها به کا رفته از یک میلی متر بیشتر است که این موضوع خود بیانگر امنیت و استحکام این نوع درب هاست
۶- در دور و اطراف این درب ها از یک نوار یا زه لاستیکی به دلیل جلوگیری از ورود گرد و خاک و همچنین جلوگیری از اتلاف انرژی استفاده شده است
۷- ساختار این گونه درب ها به گونه ای میباشد که بعد از نصب در چهارچوب غیر قابل اهرم کردن میباشد
۸- در درب های ضد سرقت دارای قفل هایش دارای ۱۱ زبانه میباشند که در سه جهت مختلف عمل میکنند
۹- به دلیل نصب آسانی که درب های ضد سرقت دارند این موضوع سبب شده که در انتهای عملیات ساخت و ساز اقدام به نصب درب های ضد سرقت شود که این خود باعث میشود کمترین آسیب به درب وارد شود
۱۰- تنوع بسیار زیاد قیمت با توجه به مواد استفاده شده در آن
۱۱- دیر خراب شدن درب و ابزار یراق آن
۱۲- نصب آسان
۱۳- زنگ اضافی و دوربین چشمی که در داخل خود در قرار گرفته است.
۱۴- تنوع در ابعاد و ضخامت های آن
۱۵- قفل های شب بند
۱۶- روکش های متنوع از جنس های مختلف
۱۷-عایق اتلاف انرژی
۱۸- ضد آب بودن
۱۹- جلوگیری از صدا یا کاهش دهنده صدا
۲۰- تنوع در ظاهر و زیبایی آن و همچنین رنگ بندی متنوع آماده

در واقع درب های ضد سرقت ویژگی های بسیار زیادی نسبت به در بهای معمولی دارند مخصوصا از لحاظ بحث امنیت میتوان اینگونه درب ها را جایگزین بسیار مناسبی برای درب های معمولی دانست

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] مراجعه نمایید.

وطنم ای ستاره دنیا...
ما را در سایت وطنم ای ستاره دنیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان mihanforum بازدید : 131 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 18:57

[برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...]

گوگل و دیگر موتورهای جستجو از سرعت بارگذاری صفحه وب سایت برای تعیین رتبه سایت استفاده می کنند ، پس داشتن سرعت بالا در بارگذاری امری ضروری است و در [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] مهم می باشد . مطالعات نشان می دهد 40% کاربران ممکن است هنگامی که پس از 3 ثانیه صفحه مورد نظرشان را مشاهده نکنند صفحه فعلی را ترک کرده و به صفحات بعدی بروند.
چگونه می توان سرعت بارگذاری را افزایش داده و مشتری را راضی نگه داشت؟

زمانی بارگذاری سایتی سریع خواهد بود که در [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] آن صفحه از چند عکس و متن هایی ساده استفاده شده باشد. اگر به صفحات پیچیده تری نیاز دارید اسکریپت را به صورت برنامه واحد ادغام کنید و سعی کنید پلاگین را به حداقل برسانید ، اضافه کردن بیش از حد پلاگین ها نه تنها سرعت بارگذاری را کاهش می دهد بلکه شانس سقوط صفحه را افزایش و باعث خطر امنیتی می شود.
بنیاد:

قبل از اقدام به ایجاد هرگونه تغییری در [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] ، سرعت سایت را مورد بررسی قرار دهید و هوشیار باشید که بیشتر درخواست های http داخل یک سرور تشکیل می شوند .
HTTP مخفف پروتکل انتقال فوق متن است که تعیین می کند محتوا چگونه توزیع شده است. از YAHOO و YSLOW به منظور ایده پردازی برای افزایش سرعت سایت می توانید استفاده نمایید.
یکی دیگر از ابزار هایی که برای بررسی سرعت سایت می توانید از آن استفاده کنید GTmetrix می باشد . نکات ذکر شده برای سایت های وردپرس می باشند.
فشرده سازی فایل ها و اکسریپت:

با فشرده سازی فایل ها سرعت بارگذاری صفحات وب افزایش خواهد یافت . می توانید از برنامه های فشرده سازی رایگان به منظور کاهش بایت صفحات استفاده کنید که این امر نقشه به سزایی در [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] و [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] و هم چنین بالا بردن رتبه شما در گوگل خواهد داشت.برخی از سرویس دهنده ها مانند APACHE در اختیار کاربران می باشد که با ارائه نکاتی مفید برای JAVA,CSS و HTML ساخته شده اند.
استفاده از CDN به منظور گسترش محتوا در سرور:

CDN گروهی از سرورهای واقع در سراسر جهان است. یک CDN می تواند حجم فایل ها را کاهش داده و سریع تر به منطقه ای در نزدیکی سرور ارسال کند .
هرچند CDN تنها نیاز به اضافه کردن یک کد ساده در [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] و [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] دارد اما می تواند پر هزینه باشد.
CACHE مرورگر:


حافظه پنهان مرورگر به طور موقت از صفحات وب کپی می شود مانند عناصر html و تصاویر. بنا بر این برای دوباره لود شدن صفحات از cache آن ها استفاده می شود. برای اطلاعات خود تاریخ انقضا تعیین کنید ، این عمل به مرورگر در نگه داری اطلاعات در cache کمک می کند.

HTTP فعال:


دستور کار http به زبان ساده به شرح زیر است: دریافت ، ارسال و بستن. استفاده از http در تلفن های همراه آسان ولی اغلب با سرعت پایین می باشد. نوعی ترفند موجود است که بر این اساس می باشد: مرورگر ها و سرورها به توافقی در گرفتن و انتقال فایل ها رسیده اند. این بدان معناست که سرور ارتباط زنده شما را تا زمانی که در یک سایت هستید و صفحات http دیگری را باز می کنید ، حفظ خواهد کرد.

در خلاصه:

هرگاه قصد ایجاد تغییرات در سایت خود با اضافه کردن تصاویر ، مطالب و یا اسکریپت داشتید ، از خود این سوال را بپرسید که چگونه روی [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] و سرعت سایت شما تاثیر خواهند داشت. مقرون به صرفه نیست که فقط برای داشتن اخرین نوآوری ها در سایت خود ، سرعت سایت را کند کنید زیرا این امر منجر به از دست دادن درآمدتان خواهد شد .

وطنم ای ستاره دنیا...
ما را در سایت وطنم ای ستاره دنیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان mihanforum بازدید : 136 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 18:57

چند سال است که دوباره استفاده از ظروف مسی رایج شده . ظروف مسی که اتفاقا گران‌قیمت هستند و خریدن یک سرویس قابلمه و تابه از این جنس برایتان بسیار گران‌تر از ظروف دیگر تمام می‌شود. درباره طعم خوب غذا در ظروف مسی و خواصی که حین پخت به غذا منتقل می‌شود شنیده‌اید اما آیا این ظروف ضرر هم دارند؟

نگهداری حرارت در ظروف مسی بیش تر از سایر ظروف فلزی است و خوشمزه شدن و خوب جا افتادن غذا در این ظروف به این دلیل است که حرارت در مس به طور یکنواخت توزیع می‌شود. از طرف دیگر، مس باعث خونسازی و رفع کم خونی می شود و به همین دلیل پخت غذا در این ظروف می‌تواند کم خونی را کم کند. یک مزیت دیگر که مس نسبت به دیگر ظروف دارد آن است که غذا در ظرف مسی خیلی سریعتر می‌پزد. سرخ کردن غذاها در ظرف مسی باعث تردتر شدن آن‌ها می‌شود و خورش‌های ایرانی مانند قرمه سبزی هم در این ظروف بهتر جا می‌افتند. اما با این حال، ظروف مسی خالی از ایراد هم نیستند زیرا این ظروف هم مانند ظروف رویی، می‌توانند باعث مسمویت غذایی و حتی گاهی ناراحتی کبدی شوند .

ظروف مسی سریع اکسید می‌شوند و ترکیب پذیری بالایی با مواد غذایی دارند. به این ترتیب می‌توانند باعث مسمومیت شوند. به همین دلیل در ظروف مسی پوشش‌هایی از جنس قلع، نیکل، استیل و لعابی استفاده می‌شود تا میزان ورود مس به غذا کاهش پیدا کند مشکل اینجاست وجود این آلیاژها باعث ورود فلزات سنگین به بدن می‌شود. چون این لایه‌ها در هنگام پخت و پز به مقدار کم در غذا حل می‌شوند، به خصوص اگر غذاهای اسیدی برای مدت طولانی در این ظروف پخته یا نگهداری شوند. از سوی دیگر، پخت و پز مواد اسیدی و قلیایی در ظروف مسی یا نگهداری این مواد در چنین ظروفی باعث تخریب غذا می‌ گردد.

کارشناسان تغذیه ظروف پیرکس و لعابی را از بهترین ظروف برای پخت و پز می دانند چون عناصر و فلزات کمتری را به داخل غذا منتقل کرده و مواد غذایی در آن‌ها به میزان بیشتری حفظ می‌شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] مراجعه نمایید

وطنم ای ستاره دنیا...
ما را در سایت وطنم ای ستاره دنیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان mihanforum بازدید : 131 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 18:57

این روزها افراد بسیاری برای حفظ سلامت و زیبایی خود به آرایشگاه‌ها و سالن های زیبایی مراجعه می‌کنند. آن چه که باید بدانید این است که آرایشگاه‌ها از جمله مراکزی هستند که از آلودگی هوای داخلی بسیار شدیدی رنج می‌برند. در این اماکن، در نتیجه استفاده از مواد آرایشی مربوط به مو، پوست و ناخن، به صورت ناگزیر مقادیر زیادی آلودگی هوا وجود دارد. در واقع نوع آلودگی هوایی که در آرایشگاه‌ها وجود دارد مشابه آلودگی آزمایشگاه‌های تحقیقاتی است و تماس بلند مدت با آن می‌تواند به تدریج موجب علائمی مانند سردرد، تهوع، سرطان، آسیب عصبی و نازایی شود. از آنجایی که کارکنان این مراکز روزانه حدود ۸ ساعت از وقت خود را در این محل‌ها می‌گذرانند، فراهم کردن هوایی عاری از آلودگی می‌تواند به آرامش آن‌ها کمک کند و همچنین با نشان دادن اهمیت مسئولین آرایشگاه به تنفس هوای پاک، دریچه‌ای برای بازگشت مشتریان در آینده باشد.
در ادامه ۳ مورد از مهم‌ترین عوامل آلودگی هوای داخلی در آرایشگاه‌ها شرح داده شده‌اند:

بو:یکی از مهم‌ترین عوامل آزاردهنده در آرایشگاه ها و مراکز زیبایی، بوی ناخوشایند حاصل از مواد شیمیایی موجود در تافت مو، رنگ مو، لاک، استون و مواد ترمیم کاشت ناخن است. تماس مداوم با این بو، در کوتاه مدت موجب آزردگی کارکنان و مراجععین و در بلند مدت باعث آسیب های فراوان ریوی و تنفسی می‌شود.

ذرات معلق :ذرات معلق ریز و فوق ریز، از مهم ترین آلاینده های مراکز زیبایی هستند. این ذرات می‌توانند حاصل استفاده از مواد کاشت ناخن و گرد برخاسته از ناخن ها در نتیجه مانیکور و سوهان کشیدن باشند. هم چنین میکروارگانیسم هایی مانند قارچ، ویروس و باکتری، به راحتی در چنین اماکنی با رفت و آمدد مکرر، قابل سرایت هستند.

آلودگی شیمیایی:این ترکیبات شامل مواد سمی مانند فرمالدئید و استون است که در نتیجه استفاده از اسپری ها، محصولات مربوط به مو و سایر مواد شیمیایی در محیط پخش می شوند. این مواد دارای بخارات سمی با اثرات سرطان زا هستند.

کاهش آلودگی هوای داخلی آرایشگاه‌ها و مراکز زیبایی
اولین راه برای کاهش آلودگی هوای داخلی آرایشگاه‌ها، کنترل از منبع است. اگر تا حد امکان از لوازم آرایشی طبیعی و بدون مواد شیمیایی استفاده شود، مقدار آلودگی شیمیایی محیط به طرز قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

دومین راه ایجاد تهویه مطبوع است. باز گذاشتن پنجره‌ها و یا درها می‌تواند به انتقال آلاینده‌ها به بیرون و ورود هوای تازه کمک کند. البته در کلانشهرهایی مانند تهران، که هوای بیرون نیز به شدت آلوده است، این امر کمک چندانی به بهبود کیفیت هوای داخلی نمی‌کند.

سومین راه، استفاده از یک سیستم $$$$$اسیون هوا و یا یک دستگاه تصفیه هوا است. البته باید توجه داشته باشید که ظرفیت هوادهی دستگاه تصفیه هوا و تعداد دفعاتی که باعث تعویض هوای محیط می‌شود، نوع $$$$$های استفاده شده در دستگاه و نوع روش مورد استفاده برای تصفیه هوا، از اهمیت بسیاری برخوردار است.
براساس استانداردهای انجمن تهویه و تاسیسات آمریکا، هوای یک محیط عادی در هر ساعت ۲ بار نیاز به تعویض دارد. بنابراین دستگاه تصفیه هوایی برای محیط آرایشگاه قابل استفاده است که با توجه به حجم محیط منجر به حداقل ۲ بار تعویض هوا شود.
همانطور که در مطالب بالا ذکر شد، آلودگی آرایشگاه‌ها شامل هر ۲ نوع ذرات معلق و آلودگی شیمیایی می‌شود، بنابراین دستگاه تصفیه هوایی که تهیه می‌شود باید دارای ۲ نوع $$$$$ هپا و کربن اکتیو به مقدار کافی باشد.
لازم به ذکر است برخی از دستگاه‌های تصفیه هوا از روش‌های تولید اوزون و تولید یون (که محصول جانبی آن همان اوزون است) استفاده می‌کنند. از آنجایی که اوزون گازی واکنش گراست، با ورود آن به محیط فعل و انفعالات شیمیایی بین اوزون و سایر آلودگی‌های محیط اتفاق میفتد که نتیجه آن تولید آلودگی‌های جدید است.

دستگاه‌ تصفیه هوای ایرپروس در آرایشگاه‌ها و مراکز زیبایی
دستگاه‌های تصفیه هوای ایرپروس از ۳ مرحله $$$$$ تشکیل شده اند: پیش $$$$$، $$$$$ جاذب گاز و بو و $$$$$ هپا
در اولین مرحله، دستگاه تصفیه هوای ایرپروس هوای آلوده محیط آرایشگاه‌ را توسط فن قوی آلمانی مدل بکوارد خود به داخل دستگاه کشیده و از پیش $$$$$ خود عبور می‌دهد. پیش $$$$$ دستگاه تصفیه هوای ایرپروس از جنس هپای کلاس F۷ است و وظیفه جذب ذرات معلق درشت مانند گرد و خاک، پرزها و گرد ناخن را به عهده دارد.

در مرحله بعدی دستگاه تصفیه هوای ایرپروس، هوای عاری از ذرات درشت را از $$$$$ کربن اکتیو یا کربن فعال عبور داده و آلودگی‌ شیمیایی، گازها، بو و ترکیبات آلی فرار مانند فرمالدئید و استالدئید را تصفیه می‌کند.

به عنوان آخرین مرحله، دستگاه تصفیه هوای ایرپروس، هوا را از $$$$$ هپای کلاس H۱۳ پزشکی عبور داده و ذرات ریز و فوق ریز مانند ویروس و باکتری تا ابعاد ۰.۰۰۳میکرون با راندمان ۹۹.۹۷ % از هوا جذب و تصفیه می‌شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] مراجعه نمایید.

وطنم ای ستاره دنیا...
ما را در سایت وطنم ای ستاره دنیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان mihanforum بازدید : 167 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 21:38

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

وطنم ای ستاره دنیا...
ما را در سایت وطنم ای ستاره دنیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان mihanforum بازدید : 128 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 16:55

از مهمترین اجزای هر خانه ای کابینت آشپزخانه است که کارکرد مهمی دارد و روی نمای خانه تاثیر زیادی دارد کابینت ها تنها برای قرار دادن وسایل نیستند و توجه به طراحی آنها الزامی است زیرا چهره ی منزل را تحت تاثیر قرار می دهد.

نکاتی در رابطه با کابینت ها :

از آنجائی که کابینت ها نقش بسیار مهمی در ایجاد فضای آشپزخانه دارند بهتر است آنهایی انتخاب شوند که مناسب و هم نوا با بقیه اجزای آشپزخانه باشند و از لحاظ معماری به سبک خانه بیاید.

بر خلاف گذشته که برای افراد هماهنگ بودن کابینت ها با توجه به شکل اتاق مهم بود امروزه طراحان راه های جدیدتری دارند و رنگ ها و سبک های موجود را با هم ترکیب می کنند برای خانه های سنتی رنگ های چوبی و تیره مناسب تر است و برای آشپزخانه های مدرن رنگ های روشن و خنثی.

در صورتی که در یک قسمت آشپزخانه از رنگ های چشم گیر و پررنگ تر استفاده می کنید در بخش های دیگر از رنگ های ملایم تر استفاده کنید.

جنس پوسته ی کابینت از جنس های مختلفی مانند : برنج ، مس ، نیکل ، مفرغ ، آهن و شیشه است . ببینید کدام یک بیشتر به سبک منزل می آید.

کابینت هایی گوناگون برای بخش های مختلف آشپزخانه انتخاب کنید و رنگ ها ومدل های مختلف را با هم ترکیب کنید.

از این نکات استفاده کنید تا آشپزخانه ای جذاب و محیطی دلچسب برای پخت و پز داشته باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] مراجعه نمایید.

وطنم ای ستاره دنیا...
ما را در سایت وطنم ای ستاره دنیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان mihanforum بازدید : 110 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 16:55

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

وطنم ای ستاره دنیا...
ما را در سایت وطنم ای ستاره دنیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان mihanforum بازدید : 132 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 16:55

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

وطنم ای ستاره دنیا...
ما را در سایت وطنم ای ستاره دنیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان mihanforum بازدید : 142 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت: 1:10

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

وطنم ای ستاره دنیا...
ما را در سایت وطنم ای ستاره دنیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان mihanforum بازدید : 123 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 20:46

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

وطنم ای ستاره دنیا...
ما را در سایت وطنم ای ستاره دنیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان mihanforum بازدید : 113 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 20:46

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

وطنم ای ستاره دنیا...
ما را در سایت وطنم ای ستاره دنیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان mihanforum بازدید : 127 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 20:46

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

وطنم ای ستاره دنیا...
ما را در سایت وطنم ای ستاره دنیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان mihanforum بازدید : 133 تاريخ : پنجشنبه 27 خرداد 1395 ساعت: 16:01

عیب یابی یخچال ساید بای ساید

8 مورد دوم از مشکلات یخچال که ممکن است در یحچال شما بوجود بیاید ، که در اینجا شرکت [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] به عنوان [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] با استفاده از مهندسین و متخصصان خود شما را درحل مشکلات راهنمایی میکنند :

1) نگه‌داري مواد غذايي در يخچال

اين موضوع به نوع ماده ي غذايي و مقدار آن، درجه ي آلودگي و شرايط محيطي بستگي دارد. براي مثال، يک قطعه گوشت تازه را که از مغازه قصابي مي‌خريم، صلاح نيست بيش از سه روز در يخچال نگه‌داري کنيد. براي نگه‌‌داري انواع خورش نيز ابتدا در حالي که سرپوش ظرف خورش گذاشته شده، آن را حداقل پنج دقيقه بجوشانيد و بدون اينکه به آن دست بزنيد بگذاريد خنک شود. سپس داخل يخچال قرار دهيد. به اين ترتيب مي‌توانيد دو تا سه روز خورش را در يخچال نگه داريد. پنير با نمک را مدت نسبتاً طولاني در يخچال مي‌شود نگه داشت. مرغ معمولاً دو تا سه روز در يخچال قابل نگه‌داري است. سبزيجات را تا يک هفته و ميوه‌جات را هم بسته به نوع و سلامت پوست آنها شايد تا چند هفته به راحتي بتوان در يخچال نگه‌داري کرد.

2) مناسب‌ترين درجه فريزر

مناسب‌ترين درجه ي سرماي درون فريزر که هم مواد غذايي را سالم نگه مي‌دارد و هم مانع از بين رفتن ويتامين‌ها و خواص خوراکي‌ها مي‌شود، 16- تا 20- درجه سانتي‌گراد است.
3) راهنماي چراغ‌هاي آگاهي‌دهنده ي يخچال

چراغ‌هاي آگاهي‌دهنده ي فريزرها معمولاً سه چراغ سبز، قرمز و زرد دارند. چراغ سبز نشان دهنده ي برقراري جريان برق ورودي به فريزر است. چراغ قرمز نشان مي‌دهد که به دليلي، مانند خرابي ترموستات، عمل سرماسازي خوب انجام نمي‌شود. از اين رو، اين چراغ هميشه بايد خاموش باشد تا مطمئن باشيم که فريزر به خوبي کار مي‌کند. اما براي چراغ زرد کليدي وجود دارد که معمولاً اتصالات را به صورت مستقيم در مي‌آورد تا سرما به حدّ کافي برسد و چراغ قرمز خاموش شود. در اين موقع اين کليد را به حالت خاموش درمي‌آوريم، چراغ زرد هم خاموش مي‌شود.

ادامه مطلب در [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] سایت [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...]

[برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] با کسب سالها تجربه دراین زمینه ارائه دهنده سرویس لوازم خانگی شما از هر برند ایرانی و خارجی که باشند در صورتی که دچار ایراد و مشکلات فنی شده باشند، به عنوان [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] در کمترین زمان ممکن قادر به رفع نواقص خواهد بود.

وطنم ای ستاره دنیا...
ما را در سایت وطنم ای ستاره دنیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان mihanforum بازدید : 131 تاريخ : پنجشنبه 27 خرداد 1395 ساعت: 16:01

[برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...]
شرایط تحصیل در اسلواکی چیست؟ هزینه تحصیل در اسلواکی چقدر است؟ چطور می توان از دانشگاه های اسلواکی پذیرش گرفت؟ راه [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] به اسلواکی چگونه است؟ آیا می توان از طریق مهاجرت تحصیلی اقامت دائم اسلواکی را به دست آورد؟

در بین تماسهای متعدد تلفنی با مشاورین زبده موسسه حقوقی ملک پور مشخص گردید عده زیادی از متقاضیان تمایل دارند اطلاعات بیشتری راجع به نحصیل در اسلواکی کسب کنند و کشور اسلواکی یکی از کشورهای اروپایی است که متقاضیان زیادی جهت مهاجرت تحصیلی دارد و تحصیل در اسلواکی به دلایل متعدد و مبسوطی دارای طرفداران پر شماری است.

لذا مشاورین موسسه مهاجرتی ملک پور تلاش دارند تا با نگارش این مقاله پاسخ مختصری به سوالات متقاضیان تحصیل و اعزام دانشجو به اسلواکی ارائه نمایند.

دلایل مختلفی وجود دارند که کشور اسلواکی را به عنوان کشوری مناسب و مطلوب جهت مهاجرت تحصیلی مطرح می نماید که مختصری از آن به شرح ذیل ارائه می گردد.

امکان [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] قیمت:

همانطور که می دانیم کسانی که تمایل به ادامه تحصیل در کشورهای اروپایی را داشته باشند باید هزینه های زیادی برای این موضوع بپردازند و فقط چند کشور محدود هستند که هزینه های تحصیل در آنها متناسب است.

هزینه تحصیل در کشور اسلواکی به صورت سالانه بین 2 تا 5 هزار یورو است که این هزینه بسته به رشته و دانشگاه می تواند متغیر باشد.

در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی می توان دریافت که هزینه تحصیل در اسلواکی بسیار پایین و ارزان قیمت است و این یکی از دلایلی است که تحصیل در اسلواکی را ممتاز می کند.

عضویت اسلواکی در حوضه شنگن:

یکی دیگر از مزیتهای تحصیل در اسلواکی عضویت این کشور در حوضه شنگن است که این موضوع باعث می شود کسانی که به هر دلیلی اجازه حضور و اقامت موقت این کشور را به دست می آورند بتوانند در سایر کشورهای حوضه شنگن تردد و زندگی نمایند و از این نظر برای آنها محدودیتی وجود نخواهد داشت.

گاها ملاحظه می شود که افراد کشوری را برای ادامه تحصیل انتخاب می نمایند که در محدوده شنگن عضویت ندارد و این مساله باعث می گردد نتوانند به سهولت وارد کشورهای معتبر اروپایی بشوند و ممکن است این مساله برای آنها خوشایند نباشد.

زندگی ارزان قیمت:

هزینه های تحصیل در اسلواکی به نسبت سایر کشورهای اروپایی پایین تر است و این نکته می تواند از دیگر مزیت های تحصیل در اسلواکی به شمار آید. چنانچه هزینه زندگی برای یک شخص در یک ماه مبلغی بین 600 تا 800 یورو در ماه می باشد.

و کسانی که بخواهند زندگی مقتصد و ارزان قیمتی را داشته باشند می توانند با مبلغی حدود 600 یورو این امر را محقق نمایند.

جاذبه های گردشگری اسلواکی:

کشور اسلواکی از جمله کشورهای بسیار زیبای اروپایی است و این کشور با داشتن مناظر بسیار چشم نواز و جاذبه های توریستی از جمله اماکن تاریخی و هنری همه ساله تعداد کثیری از گردشگران خارجی را به خود جذب می نماید و عده زیادی تمایل دارند از این کشور تاریخی بازدید نمایند.

همین مساله مزید بر علل دیگر باعث این امر می گردد که متقاضیان ادامه تحصیل در اروپا بخواهند اسلواکی را به عنوان کشور مقصد انتخاب نمایند تا هم زمان با تحصیل در اسلواکی بتوانند از جذابیتهای تارخی و توریستی این کشور هم بازدید به عمل بیاورند.

تحصیل و اعزام دانشجو به اسلواکی

زبان تحصیل در دانشگاه های کشور اسلواکی عمدتا به زبان بومی و اسلواکیایی است ولی امکان تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه های اسلواکی هم در بعضی از رشته ها وجود دارد و افراد می توانند با داشتن یک مدرک زبان آیلتس از دانشگاه های اسلواکی پذیرش بگیرند.

نمره مدرک زبان آیلتس بسته به هر مقطع تعیین می گردد و بر این اساس کسانی که می خواهند در مقطع لیسانس در کشور اسلواکی ادامه تحصیل دهند باید مدرک زبان آیلتس 5.5 داشته باشند و متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد نمره 6.5 احتیاج خواهند داشت.

همچنین متقاضیانی که تمایل به ادامه تحصیل در مقطع دکتری در اسلواکی را دارند می بایستی تسلط خوبی به زبان انگلیسی داشته باشند و حداقل نمره مدرک زبان آیلتس برای آنها 7 می باشد.

طول مدت زمان مدت تحصیل در اسلواکی در مقطع لیسانس بین 3 تا 4 سال و در مقطع فوق لیسانس 1 تا 2 سال می باشد و طول مدت زمان تحصیل در مقطع دکتری هم 3 تا 4 سال است.

یکی از نکاتی که متقاضیان تحصیل در اسلواکی باید مد نظر قرار بدهند شرط سنی برای ورود به دانشگاه های این کشور است.

بر این اساس متقاضیان تحصیل در مقطع لیسانس تا 25 و متقاضیان تحصیل در مقطع فوق لیسانس باید زیر سن 35 سالگی اقدام کنند تا از شانس بیشتری برای پذیرش تحصیلی گرفتن از دانشگاه های کشور اسلواکی برخوردار باشند.

اما می توان گفت برای مقطع دکتری محدودیت سنی وجود ندارد و افراد در صورت داشتن مابقی شرایط خواهند توانست بدون محدودیت سنی در مقطع دکتری از دانشگاه های اسلواکی بدپذیرش بگیرند.

کسانی که متقاضیان تحصیل در رشته های خاصی ماتند پزشکی هستند می بایست ابتدای امر در دوره های کالج وارد شوند و پس از گذراندن این دوره و در صورت قبولی در آزمونهای ورودی این رشته مشغول به ادامه تحصیل شوند.

چنانچه متقاضیان تحصیل در اسلواکی تمایل داشته باشند در دانشگاه های اسلواکی به زبان اسلواکیایی تحصیل نمایند می توانند در کالج های این کشور که مختص آموزش زبان می باشد پذیرش بگیرند.

البته شایان ذکر است که این دوره ها رایگان نمی باشد و برای متقاضیان هزینه ای بین 6 تا 7 هزار یورو سالیانه دارد.

همانگونه که ملاحظه گردید اسلواکی از جمله کشورهایی است که شرایط نسبتا مناسب و مطلوبی را جهت ادامه تحصیل دارا است و متقاضیان مهاجرت تحصیلی به اسلواکی می توانند به این کشور به عنوان مقصدی بی نظیر جهت ادامه تحصیل نگاه کنند.

همچنین شما می توانید در تماس تلفنی با مشاورین موسسه حقوقی ملک پور از آنها مشاوره در زمینه انتخای بهترین کشور برای ادامه تحصیل دریافت کنید و همچنین پاسخ سایر سوالات خود را در زمینه تحصیل در اسلواکی و اعزام دانشجو به اسلواکی در یافت نمایید. و مشاورین زبده [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] با داشتن تیمی حاذق از وکلای مشرف به قوانین داخلی و بین المللی جهت ارائه مشاوره رایگان تلفنی در خدمت شما عزیزان خواهند بود.

وطنم ای ستاره دنیا...
ما را در سایت وطنم ای ستاره دنیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان mihanforum بازدید : 135 تاريخ : پنجشنبه 27 خرداد 1395 ساعت: 16:01

10مورد از مشکلات یخچال که ممکن است در یحچال شما بوجود بیاید ، که دیبا سرویس یا [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] با استفاده از مهندسین و متخصصان خود شما را در حل مشکلات بوجود آمده راهنمایی میکنند:

علت1-پریز برق ندارد،دوشاخه یا سیم رابط معیوب است.

رفع عیب1-پس از كنترل برق پریز دوشاخه وسیم رابط را به این صورت آزمایش می كنیم .توسط یك سیم دو قطب دو شاخه را به یكدیگر مرتبط ساخته ودر حالی كه ورودی كابل را از مدار یخچال باز نموده ایم ،آوامتر را به آن ها متصل می نماییم در صورت عدم انحراف عقربه ،سیم رابط ودو شاخه را كه معمولا" به شكل یك پارچه تولید می شود تعویض می كنیم.

عیب 2- یخچال روشن نمی شود

علت 2- ترموستات معیوب است

رفع عیب 2- با بررسی مدار الكتریكی یخچال (شكل فوق ) به این نتیجه خواهید رسید كه اگر كلید ترموستات خراب باشد و فاز ورودی را به موتور ،هدایت نكند كمپرسور قادر به حركت نخواهد بود . ورودی و خروجی ترموستات را به آرامی از آن جدا سازید و با اتصال رابط های اهم متر به آن ولوم را به چپ و راست بچرخانید تا صدای قطع و وصل كلید داخل ترموستات شنیده شود . اگر با وصل كلید عقربه بطرف صفر منحرف و با قطع كلید عقربه بطرف بی نهایت باز گردد عیب از ترموستات نیست .در غیر این صورت ترموستات را از بدنه یخچال خارج نموده و قاب آن را باز كنید و به آرامی سعی كنید مشكل كلید داخل آن را رفع نمایید.اگر ترموستات تعمیر نمی شود آن را تعویض كنید تا یخچال شروع بكار كند.

تذكر:در مواردی كه نیاز است ترموستات از یخچال خارج شود ویا اگر ناچارید در همان وضعیت (متصل به بدنه ) بر روی آن آزمایش را انجام دهید، می بایست در نظر داشته باشید كه اعمال فشار نا مناسب برروی ترموستات ممكن است به لوله مویی و یا لوله بلو آسیب رساند، ودر نتیجه گاز داخل ترموستات تخلیه شود.ترموستاتی كه دچار چنین عیبی گردد،بلافاصله باید تعویض شود زیرا عمل اتومات را انجام نخواهد داد.

عیب3- یخچال روشن نمی شود.

علت 3- اورلود معیوب است.

رفع عیب 3- در صورت خرابی اورلود كمرسور روشن نخواهد شد زیرا عموما" جایگاه اورلود سر راه نول مشترك كمپر سور است واگر پلاتین های داخلش در حالت عادی متصل نباشند به موتور الكتریكی كمپرسور ولتاژ نمی رسد اتصال پلاتین های اورلود را بتوسط اهم متر در حالی كه دوشاخه از پریز جدا شده ،مورد بررسی قراردهید.اگر این پلاتین ها به یكدیگر متصل نیستند،اورلود را با نوع مشابه خودش تعویض نمایید.معمولا"بر روی اورلود كد بخصوصی ذكر می شود كه در واقع بیانگر جریان نامی اورلود است.اگر به مورد مذكور توجه نشود و اورلود جدید دارای جریانی كمتر از جریان نامی اورلود قبلی باشد،بمحض اتصال برق به كمپر سور ،عمل نموده و مدار الكتریكی موتور را قطع می كند.

عیب4- یخچال روشن نمی شود.

علت4- سیم های رابط از مجموعه سیم بندی مدار جدا (قطع)شده اند.

رفع عیب4- اگر سیم های اصلی مانند فاز و یا نول مدار پاره شده ،و یا از اتصالات قطعاتی مانند ترموستات - اولود یا موتور جدا شوند عیب مربوطه بوجود می آید. سیم بندی را دقیقا بررسی نمایید ودر صورت مشاهده قطعی و یا پارگی در سیمی،اتصال را مجددا بر قرار نمایید تا مشكل بر طرف شود.
ادامه مطلب در [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] سایت [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...]

[برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] با کسب سالها تجربه دراین زمینه ارائه دهنده سرویس لوازم خانگی شما از هر برند ایرانی و خارجی که باشند در صورتی که دچار ایراد و مشکلات فنی شده باشند، به عنوان [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] در کمترین زمان ممکن قادر به رفع نواقص خواهد بود.

وطنم ای ستاره دنیا...
ما را در سایت وطنم ای ستاره دنیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان mihanforum بازدید : 129 تاريخ : چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت: 15:20

شاید برای شما هم پیش آمده باشد وقتی که از لباشویی خود استفاده میکنید در بعضی مواقع با پیغام هایی مواجه میشوید که لباسشویی شما پیغام هایی نشان می دهد و شما منظور این پیغام ها را ندانید.[برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] یکی از [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] می باشد که در اینجا به بررسی پیغام های مربوط به لباسشویی می پردازد:

1.پیغام E10برای لباسشویی به چه معنی می باشد ؟
- فشار آب کم است.

- آب ورودی کثیف می باشد.

- شیر آب بسته است.

2. پیغام E20 به چه معنی میباشد؟
- آب تخلیه نمیشود.

- پمپ کثیف میباشد.

- راه خروج اب بسته میباشد.

- پمپ تخلیه خراب است.

3. پیغام E40 به چه معنی میباشد؟
_ درب ماشین باز میباشد.

_ درب خوب بسته نشده است.

_ زبانه درب خراب یا شکسته است.

_ میکروسوییچ دستگاه خراب میباشد.

توصیه ها :
1_ لطفا برای خشک کردن لباسهای خود از سرعت چرخش دور تند(SPIN) بین 600 تا 1000 دور جهت طول عمر لباسشویی و لباسهای خود استفاده کنید.

2_ لطفا جهت استفاده بهینه و بهتر از دستگاه خود هر نوع لباس را با برنامه مخصوص همان البسه استفاده نمایید.

3_ لطفا در صورت مشاهده هر گونه خرابی یا ایراد فنی با کارشناسان شرکت تماس بگیرید.

4_ لطفا بعد از هر بار شستشو به دستگاه 2 ساعت استراحت دهید. بعد از شستشو درب را برای 1 ساعت باز بگذارید.

5_ لطفا جهت استفاده بهتر و طول عمر بیشتر دستگاه از لوازم جانبی مانند جرم گیر مخصوص و دستگاه یونیزه و پودرهای چند انزیم با کیفیت بالا استفاده نمایید.

[برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...]یکی از[برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] می باشد که خدماتی همچون تعمیرات وهمچنین خدمات پس از فروش یا گارانتی محصولات را تضمین میکند که شما می توانید ازمهندسین و متخصصان مجرب دیبا سرویس برای تعمیرات و خرید مشاور بگیرید که توانسته رضایت مشتریان خودشو جلب کند.

وطنم ای ستاره دنیا...
ما را در سایت وطنم ای ستاره دنیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان mihanforum بازدید : 139 تاريخ : چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت: 15:20

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

وطنم ای ستاره دنیا...
ما را در سایت وطنم ای ستاره دنیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان mihanforum بازدید : 132 تاريخ : چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت: 15:20

[برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...]

هارد اکسترنال یکی از ابزار های بسیار کاربردی در بین ابزار های الکترونیکی در دنیای تکنولوژی است . در مقالات گذشته به معرفی [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...]و [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] پرداختیم و در این مقاله سعی خواهیم کرد بهترین هارد های اکسترنال ۲ ترا بایت را بشناسیم . برای راحتی کار شما ما بهترین هارد اکسترنال ۲ ترا بایت را بصورت لیست ۱۰ تایی تقسیم کرده ایم که امید است راهکار مناسبی برای خرید هارد برای شما باشد.

لیست بهترین هارد اکسترنال ۲ ترابایت
لیست بهترین هارد های اکسترنال ۲ ترابایت براساس امتیاز کاربران این دستگاه های الکترونیکی انتخاب و برای شما عزیزان ارائه شده است . برای انتخاب راحت تر قیمت هر هارد اکسترنال ۲ترابایت در کنار آن هم قرار گرفته است .

۱- هارد اکسترنال ۲ ترابایت ADATA DashDrive Durable HD710 Exteal Hard Drive قیمت هارد اکسترنال ۳۹۰ هزار تومان

۲- هارد اکسترنال ۲ ترابایت Weste Digital Elements Exteal Hard Drive قیمت هارد اکسترنال ۲۸۰ هزار تومان

۳- هارد اکسترنال ۲ ترابایت WeSeagate Backup Plus Slim Exteal Hard Drive قیمت هارد اکسترنال ۳۰۵ هزار تومان

۴- هارد اکسترنال ۲ ترابایت Weste Digital My Passport Ultra Metal Edition Exteal Hard Drive قیمت هارد اکسترنال ۳۳۵ هزار تومان

۵- هارد اکسترنال ۲ ترابایت ADATA HD720 Exteal Hard Drive قیمت هارد اکسترنال ۴۱۵ هزار تومان

۶- هارد اکسترنال ۲ ترابایت ADATA Dashdrive HV620 Exteal Hard Drive قیمت هارد اکسترنال ۳۳۰ هزار تومان

۷- هارد اکسترنال ۲ ترابایت Adata HD710A Exteal Hard Drive قیمت هارد اکسترنال ۴۲۰ هزار تومان

۸- هارد اکسترنال ۲ ترابایت Silicon Power Armor A65 Exteal Hard Drive قیمت هارد اکسترنال ۴۲۵ هزار تومان

۹-هارد اکسترنال ۲ ترابایت Sony HD-E2 Exteal Hard Drive قیمت هارد اکسترنال ۴۹۵ هزار تومان

۱۰ – هارد اکسترنال ۲ ترابایت ADATA HD710M Exteal Hard Drive قیمت هارد اکسترنال ۴۰۵ هزار تومان

در بین هارد های اکسترنال برند های وسترن دیجیتال و Adata توانسته اند جایگاه ویژه ای را در بین کاربارن برای خود باز کنند . اگر به لیست بالا توجه داشته باشید صد و اکثریت لیست بهترین هارد اکسترنال ۲ ترابایت را این دو برند برای خود اختصاص داده اند . این در حالی است که از رقیب قدیمی وسترن یعنی سیگیت خبری در این لیست محبوب وجود ندارد .

شما کدام یک از [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] مذکور را می پسندید اگر در لیست بالا مورد ذکر شده است خوشحال می شویم در بخش نظرات اعلام نمایید.

وطنم ای ستاره دنیا...
ما را در سایت وطنم ای ستاره دنیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان mihanforum بازدید : 124 تاريخ : چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت: 3:18

متریک های داخلی سایت در پروسه [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] ، لیستی از اقداماتی را شامل می شود که درون صفحات سایت اجرا می گردند. در اولین گام می بایست کلمات کلیدی انتخاب گردد. انتخاب کلمات کلیدی در بهترین فرم لیستی از آنها می باشد که تمامی حول کلمه کلیدی اصلی می باشند. این امر موجب می شود که گوگل و دیگر موتورهای جستجو این ذهنیت را پیدا نمایند که تمامی صفحات سایت شما در محوریت یک کلمه کلیدی انتخابی که همان در راستای سئو سایت شما می باشد و در نتیجه بهبود در رنکینگ خود در آن کلمه کلیدی را خواهید دید.

متریک های داخلی سایت در سئو

متریک های داخلی در سئو سایت که در قالب متاتگ ها ، چگالی کلمات کلیدی ، لینک دهی داخلی ، تنظیمات پیکربندی ، تایتل ها ، تیترهای داخلی و دیگر المان موثر بیان می گردد. در کنار این ها متریک های بیرونی سایت که در واقع در مفهوم اعتبار بخشی به سایت می باشند در معنای بک لینک ها و لینک گذاری خارجی در پروسه سئو سایت معنا می یابد.

لینک دهی داخلی کلمات کلیدی در سئو سایت می تواند تعداد دفعات تکرار و نیز اهمیت آن کلمه کلیدی را در سایت نشان دهد. عنوان صفحات ، تیترهای داخلی نیز بسیار پر اهمیت می باشند و سعی نمایید کلمات کلیدی خود را در عناوین و تیتر صفحات جایدهی نمایید. متاتگ عنوان ، متاتگ توضیحات در پروسه سئو سایت نیز در واقع بیانگر هدف و مقصود از ایجاد صفحه می باشند پس دقت داشته باشید که عنوان و نیز توضیحات مناسبی را برای هر صفحه انتخاب نمایید و از تکرار توضیحات برای تمامی صفحات بپرهیزید.

اصول بیرونی سایت در سئو

اصول بیرونی سایت در سئو سایت در معنای و تعبیری از لینک های خارجی می باشند که اعتبار را به سایت شما اهدا می نمایند. گوگل در رنکینگ سایت از فاکتور اعتبار سایت استفاده می نماید و این اعتبار را علاوه بر آیتم هایی که درون سایت وجود دارد از فاکتورهای بیرونی کسب می نماید. اگر در پروسه سئو سایت و بهینه سازی سایت ، از سایت های معتبر لینک دریافت نموده باشند در واقع این اعتبار به سایت شما انتقال می یابد که در پروسه سئو سایت و بهینه سازی شما الزامی می باشد. هرچه قدر کلمه کلیدی شما سخت تر باشد به اعتبار بیشتری از دیگر سایت ها نیاز دارید و یا همان به بک لینک های معتبر بیشتری نیاز دارید.

وطنم ای ستاره دنیا...
ما را در سایت وطنم ای ستاره دنیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان mihanforum بازدید : 134 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1395 ساعت: 22:14